Μαρία Κουρή

EL  EN

Μαρία Κουρή, Λέκτωρ

Η Μαρία Κουρή είναι Λέκτωρ Πολιτισμικής Διαχείρισης και Ανάπτυξης Τοπικών Κοινωνιών του Τμήματος Ιστορίας, Αρχαιολογίας και Διαχείρισης Πολιτισμικών Αγαθών του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου. Επιπλέον έχει συνεργαστεί ακαδημαϊκά με το Πάντειο Πανεπιστήμιο Κοινωνικών και Πολιτικών Επιστημών, το Ελληνικό Ανοιχτό Πανεπιστήμιο, το πρώην Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ηπείρου, και το πρώην Telemark University της Νορβηγίας. Το διδακτικό, ερευνητικό και συγγραφικό έργο της επικεντρώνεται σε ποικίλες θεματικές της Πολιτισμικής Διαχείρισης, όπως: εθνική και διεθνής πολιτιστική πολιτική∙ μάνατζμεντ/διοίκηση και μάρκετινγκ/επικοινωνία, ανάπτυξη κοινού και εκπαίδευση στους μη κερδοσκοπικούς πολιτιστικούς οργανισμούς∙ ο πολιτισμός ως παράγων της αειφόρου ανάπτυξης∙ συμμετοχική διαχείριση των πολιτισμικών αγαθών, κ.ά..

Στο ερευνητικό έργο της συμπεριλαμβάνονται, μεταξύ άλλων, μεταδιδακτορική έρευνα με υποτροφία του Ιδρύματος Κρατικών Υποτροφιών, καθώς και ερευνητικό έργο στο University of Chicago ως Υπότροφος του Ιδρύματος Fulbright. Έχει επίσης τιμηθεί με ερευνητική υποτροφία και τον τίτλο Harvard University Center for Hellenic Studies Fellow in Comparative Cultural Studies.

Επιπλέον της ακαδημαϊκής της σταδιοδρομίας, έχει εργαστεί στους τομείς οργάνωσης παραγωγής, μάρκετινγκ και εκπαίδευσης γνωστών ελληνικών και ξένων πολιτιστικών οργανισμών. Έχει διατελέσει Σύμβουλος του Γενικού Γραμματέα του Υπουργείου Πολιτισμού σε θέματα εσωτερικής και εξωτερικής πολιτιστικής πολιτικής και υπήρξε Εμπειρογνώμων Πολιτισμού της Οικονομικής και Κοινωνικής Επιτροπής Ελλάδος.

Είναι υπότροφος του Συλλόγου «Οι Φίλοι της Μουσικής», του Richard Wagner Verband Wien και του Ιαπωνικού Υπουργείου Εξωτερικών καθώς και αριστούχος Διπλωματούχος Πιάνου του Εθνικού Ωδείου.


Πλήρες βιογραφικό

Στοιχεία επικοινωνίας: email: mkouri@uop.gr

Τηλ. 27210 65127

Κράτα το

Το πρόγραμμα προπτυχιακών σπουδών του ΤΙΑΔΠΑ είναι πιστοποιημένο από την Αρχή Διασφάλισης και Πιστοποίησης της Ποιότητας στην Ανώτατη Εκπαίδευση (ΑΔΙΠ) (2018-2023) με τον ανώτατο βαθμό. Δείτε εδώ το κείμενο της αξιολόγησης