Επιλογής
Διδακτική μαθητών με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες (δυσλεξία) Ι
Μαρία Δροσινού Κορέα, Μόνιμη Επίκουρος Καθηγήτρια
Σε θεωρητικό επίπεδο, οι έννοιες της διδακτικής των μαθητών με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες (δυσλεξία) προσεγγίζονται με την αναγνώριση, κατηγοριοποίηση και διάκριση των γενικών από αυτές των ειδικών μαθησιακών δυσκολιών. Σύμφωνα με τα κατηγορικά ταξινομικά συστήματα, συζητούνται η φύση και η διαχείριση των προβλημάτων διδασκαλίας σε μαθητές με δυσλεξία, δυσαναγνωσία, δυσορθογραφία, δυσγραφία, δυσπραξία, δυσαριθμησία.
Οι ειδικές μαθησιακές δυσκολίες ‘’specific learning difficulties’’- d y s σύμφωνα με το εκπαιδευτικό μοντέλο υποστηρίζονται οι τομείς: (1) των αντιληπτικών δεξιοτήτων, (2) των μνημονικών δεξιοτήτων , (3) του γραφικού χώρου, (4) των βασικών αναγνωστικών δεξιοτήτων, (5) των μαθηματικών δεξιοτήτων, (6) ων δεξιοτήτων της αναγνωστικής συμπεριφοράς.